Βαριέσαι τη γυμναστική? Ασχολήσου με την … κηπουρική

Αν βαριέστε την άσκηση, τα νέα είναι ευχάριστα για σας. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι υπάρχουν και άλλες αποτελεσματικές λύσεις.

Απλές δραστηριότητες, όπως η κηπουρική ή το ανέβασμα της σκάλας, είναι εξίσου ευεργετικές για την καρδιά με την γυμναστική, υποστηρίζουν οι επιστήμονες.

Νέα μελέτη δείχνει ότι αυτές οι σύντομες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι εξίσου ευεργετικές με τις προπονήσεις στο γυμναστήριο.

Δραστηριότητες, όπως το χαλαρό περπάτημα, το ξεχορτάριασμα του κήπου ή το πλύσιμο του αυτοκινήτου, μπορούν να συμβάλλουν στην πρόληψη διαταραχών που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, όπως ο διαβήτης, η υψηλή αρτηριακή πίεση και η υψηλή χοληστερόλη.

Ο καθηγητής Brad Cardinal, από το πανεπιστήμιο του Oregon στις ΗΠΑ, ειδικός στην άσκηση και την επιστήμη του αθλητισμού, είπε: «Ο πιο φυσικός τρόπος για να ασκηθούμε, είναι απλά να περπατάμε και να κινούμαστε λίγο περισσότερο».

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 43 % από αυτούς που έκαναν ελαφριά άσκηση, η οποία συμπεριλάμβανε καθημερινές δουλειές διάρκειας ενός ή δύο λεπτών, έφτασαν τα 30 λεπτά την ημέρα, σε σύγκριση με εκείνους που γυμνάστηκαν σε γυμναστήριο όπου το ποσοστό ήταν λιγότερο από 10 %.

Πηγή:  pathfinder.gr

 

Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.