Γλιτώστε 200 θερμίδες ημερησίως με 3 πανεύκολα tips

kak-pokhudet-posle-rodov-2

Άγχος για τα κιλά. Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά εμείς παχύναμε πολύ στις διακοπές και προσπαθούμε τώρα να μπούμε ξανά σε πρόγραμμα. Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα είναι απλά, εμείς τα βλέπουμε σύνθετα. Με μικρές καθημερινές αλλαγές μπορούμε να πετύχουμε το στόχο μας, αρκεί βέβαια να το πάρουμε απόφαση.

Τι θα λέγατε να ακολουθούσατε 3 απλά κόλπα που θα σας βοηθήσουν να γλιτώνετε καθημερινά πάνω από 200 θερμίδες; Αν τις προσθέσετε μηνιαίως, ο αριθμός των κλεμμένων θερμίδων είναι υπεραρκετός. Φυσικά, μην ξεχάσετε να βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και τη γυμναστική!

1. Νερό πριν από κάθε γεύμα: Αν θέλετε να ξεγελάσετε το στομάχι σας και να του χαρίσετε μια αίσθηση πληρότητας, τότε δεν έχετε παρά να πιείτε γρήγορα ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε σας γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσετε θερμίδες, μιας και θα νιώσετε γρηγορότερα κορεσμό.2. Όχι στο βούτυρο, ναι στο ελαιόλαδο: Aυτή είναι μια πολύ βασική αρχή. Πείτε όχι στο βούτυρο. Το ελαιόλαδο είναι πολύ πιο θρεπτικό και φυσικά πολύ πιο υγιεινό.3. Σαλατά η θαυματουργή: Αν θέλετε να δείτε τον δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει, τότε θα πρέπει να τρώτε πάντα μια μικρή σαλάτα μαζί με το γεύμα σας. Λάχανο, αγγουράκι, μαρούλι, καρότο, ντοματίνια, μια κουταλιά λάδι και λίγο βαλσάμικο αρκούν! Με αυτόν τον τρόπο θα φουσκώσετε πιο γρήγορα και δε θα χρειαστεί να καταναλώσετε πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.