Η ξέφρενη πορεία του Λεμπ

Η ξέφρενη πορεία του Λεμπ

Στη 2η θέση ένας ακόμη οδηγός της Citroen, o Μίκο Χίρβονεν, με το έτερο DS3 WRC

Ο Λεμπ σε πέρασμά του στην ειδική «Αγ. Θεόδωροι», όπου άλλαξε τροχό (!) και αργότερα στο Λουτράκι ετοιμάζεται ν' ανοίξει τη σαμπάνια του νικητή

Ο Λεμπ σε πέρασμά του στην ειδική «Αγ. Θεόδωροι», όπου άλλαξε τροχό (!) και αργότερα στο Λουτράκι ετοιμάζεται ν’ ανοίξει τη σαμπάνια του νικητή

Ούτε η θεά Τύχη δεν κατάφερε να ανακόψει την ξέφρενη πορεία του Σεμπαστιάν Λεμπ προς τη νίκη! Εχοντας τεθεί από την αρχή του αγώνα επικεφαλής, κανένας και τίποτε δεν έδειχνε να τον σταματήσει, ούτε ο Πέτερ Σόλμπεργκ με το Ford Fiesta, που τον πίεζε, αλλά, στην προσπάθειά του να μειώσει τη διαφορά, υπέπιπτε σε οδηγικά λάθη. Και ενώ όλα έδειχναν για θρίαμβο του Γάλλου, έχοντας μια διαφορά άνω του 1,5 λεπτού στο «ράλι των Θεών», η θέα… Τύχη επεφύλασσε ένα διαφορετικό φινάλε. Στο τελευταία πέρασμα από τους «Αγίους Θεοδώρους», ο Λεμπ είχε ένα κλατάρισμα, το οποίο τελικά δεν του στοίχισε τη νίκη, ακόμη και όταν αποφάσισε να αλλάξει τροχό μέσα στην ειδική! Ηταν η διαφορά που είχε χτίσει (1,5 λεπτό), η εγκατάλειψη του Σόλμπεργκ νωρίς το πρωί στην ίδια ειδική, αλλά και η τεράστια αυτοπεποίθηση του Αλσατού που τον οδήγησαν στη νίκη με χρόνο 4:42:03.3.

Πίσω του, στη δεύτερη θέση ένας ακόμη οδηγός της Citroen, o Μίκο Χίρβονεν με το έτερο DS3 WRC έχοντας 40 δευτ. διαφορά από την κορυφή. Πολύ πιο πίσω και με διαφορά 3:04.8 ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με Ford Fiesta RS WRC, τέταρτος ο M. Οστμπεργκ (Ford Fiesta RS WRC / +6:16.4), πέμπτος ο Μ. Πρόκοπ (Ford Fiesta RS WRC / +7:46.5), έκτος ο Τ. Νεβίλ (Citroen DS3 WRC / +9:41.4), με την πρώτη δεκάδα να συμπληρώνουν οι Σ. Οζιέ (Skoda Fabia S2000 / +12:59.9), Γ.Α. Ραϊχί (Ford Fiesta S2000 / +20:12.1), Ο. Τανάκ (Ford Fiesta RS WRC / +20:12.1) και Α. Αλκουαρί (MINI John Cooper Works WRC / +23:18.9)

«Το ράλι ήταν μεγάλο και δύσκολο», δήλωσε στο τέλος ο Λεμπ. «Είχαμε τύχη το πρωί και έπρεπε να παλέψουμε. Προσπάθησα να κρατήσω τον ρυθμό μου και να προφυλάξω το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Ο Mίκο (Χίρβονεν), o Πέτερ (Σόλμπεργκ) και ο Γιάρι Μάτι (Λάτβαλα) έκαναν πολύ καλό αγώνα».

Η ξέφρενη πορεία του Λεμπ

Δύσκολο, όπως αναμενόταν το Ακρόπολις και σε πρωτοφανείς συνθήκες, λόγω του γεγονότος ότι διεξήχθη πιο νωρίς απ΄ ό,τι συνήθως. Οι σκληρές ειδικές, αλλά και οι άστατες καιρικές συνθήκες (ήλιος, βροχή), ήταν μια δύσκολη εξίσωση για τη στρατηγική των ομάδων που έπρεπε να επιλέξουν (ελαστικά)… Οι διοργανωτές είχαν προβλέψει και το σενάριο ενός άστατου καιρού, με αποτέλεσμα να μη δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα. Αριστη η διοργάνωση, απόλυτα επιτυχημένος ο αγώνας, έστειλε ένα διαφορετικό μήνυμα για την Ελλάδα σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη. Μα κυρίως οι χιλιάδες Ελληνες θεατές που γέμισαν τις ειδικές για να απολαύσουν στα αστέρια του WRC.

ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.