Προσοχή: Tα email μεταφέρουν κίνδυνο για την υγεία μας!

Προσοχή: Tα email σου μπορούν να σε στείλουν στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!

​Όταν το 1971 ο μηχανικός υπολογιστών Ρέι Τόμιλσον έστελνε πειραματικά το πρώτο email όλων των εποχών στον εαυτό του, μάλλον δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι μέσα σε 43 χρόνια το ηλεκτρονικό μήνυμα θα γινόταν μια από τις βασικότερες μορφές της ανθρώπινης επικοινωνίας !!!

Κι όμως ….  στις μέρες μας, ανταλλάσσονται καθημερινά 144 δισεκατομμύρια email!!!  Πίσω όμως από την ταχύτητα, την ευκολία και την χρησιμότητα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων κρύβεται  ένας αόρατος «εχθρός», που μας χτυπά καθημερινά ανεπανόρθωτα ….

Το άγχος καραδοκεί…..  και  κάθε φορά που ανοίγουμε τα email μας, είτε για να διαβάσουμε κάτι που μας προώθησαν, είτε για να στείλουμε εμείς ένα μήνυμα…. κάνει «enter» στην ψυχολογία μας, όχι με καλό σκοπό!!!!

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ο καθηγητής Τομ Τζάκσον (Tom Jackson) από το Πανεπιστήμιο τουLoughborough που μελέτησε τις σωματικές και ψυχικές επιπτώσεις της χρήσης του email σε εργαζόμενους σε κυβερνητική υπηρεσίας της Βρετανίας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας του έδειξαν ότι η αποστολή και λήψη emails αυξάνει τα επίπεδα του στρες των εργαζομένων με αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης του αίματος, του καρδιακού ρυθμού και των επιπέδων της κορτιζόλης (ορμόνη που απελευθερώνεται σε μεγάλες ποσότητες όταν είμαστε αγχωμένοι).

Το άγχος μάλιστα φαίνεται να αυξάνεται ακόμα περισσότερο ,όταν παράλληλα με email μας …μιλάμε και στο τηλέφωνο!!!

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ένα email δεν αποκλείεται να στείλει στο νοσοκομείο ή ακόμη και στον παράδεισο (χτύπα ξύλο)! Το τρελό άγχος που δημιουργείται από ένα τέτοιο “ΚΑΚΟ” μήνυμα μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις, κατάθλιψη και παχυσαρκία, μπορεί επίσης να δημιουργήσει προβλήματα στο πεπτικό σύστημα, να διαταράξει τον ύπνο μας και τη μνήμη μας αλλά και να  προκαλέσει δερματολογικές παθήσεις!!

Και επειδή δυστυχώς, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι ρυθμοί της ζωής μας με το 25% της ενήλικης ζωή μας να το περνάμε δουλεύοντας, δεν μπορούμε να κάνουμε DELETE στη διαδικασία αποστολής και λήψης μηνυμάτων, η μόνη λύση είναι να ακολουθήσουμε τη συμβουλή του ειδικού κυρίου Τζάκσον !

«Το κλειδί στη μείωση του εργασιακού στρες είναι η καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού σχετικά με τη διαχείριση της επικοινωνίας, π.χ. με τη μείωση της συχνότητας που “τσεκάρουν” τα email τους» !!!

Πηγή: star.gr

Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.