Πως να δείξετε πιο αδύνατες πριν την παραλία 7 απλά βήματα


Αυτή είναι πάντα η περίοδος του χρόνου που ευχόμαστε να είχαμε πάει στο γυμναστήριο περισσότερο, να είχαμε κόψει τα γλυκά λίγο νωρίτερα και να είχαμε αρχίσει πιο έγκαιρα να πίνουμε τον καφέ μας σκέτο. O personal trainer των σταρ  Ντάλτον Γονγκ μας προτείνει κάποιες μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε λίγο πριν βγούμε πριν την παραλία που μπορούν να κάνουν την διαφορά. Είναι τα ίδια αυτά κόλπα που μαθαίνει στις διάσημες πελάτισσες της όπως η Amanda Seyfried και η Jennifer Lawrence να κάνουν λίγο πριν περπατήσουν στο κόκκινο χαλί.


1.
 Κόψτε το αλάτι. Αυτό αφορά οποιαδήποτε τροφή ακόμη και το σούσι, το οποίο περιέχει πολύ αλάτι . Το αλάτι κατακρατά υγρά και δείχνουμε πιο φουσκωμένες.

2.
 Μην τρώτε ωμά λαχανικά αργά το βράδυ. Ο οργανισμός χρειάζεται πολύ χρόνο να τα χωνέψει και μπορεί να σας προκαλέσουν μεγάλο φούσκωμα. Αν θέλετε να τα φάτε προτιμήστε να το κάνετε νωρίτερα μέσα στην ημέρα.. Άλλα φαγητά που προκαλούν φούσκωμα και κάνουν το στομάχι σας να δείχνει μεγάλο είναι τα σιτηρά, οι φακές και τα φασόλια.

3.
 Για κάθε γραμμάριο σύνθετου υδατάνθρακα κατακρατά τρία γραμμάρια νερού συνεπώς αν μπορείτε να κόψετε τους σύνθετους υδατάνθρακες κάντε το. Χρειάζονται το διπλάσιο από άλλες τροφές για να χωνευτούν και ανάλογα με την φάση του κύκλου η επίδραση τους μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερη.  

4.
 Κοιμηθείτε περισσότερο. Πριν την μεγάλη αποκάλυψη κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε για να μπορέσει το σώμα σας να αναζωογονηθεί και να επαναδομηθεί. Δεν υπάρχει λόγος να γυμναστείτε εντατικά την προηγούμενη μέρα. Το μόνο που θα καταφέρετε  είναι να κάνετε το σώμα σας να δείχνει κουρασμένο.

5.
 Δώστε σημασία στην στάση σας. Την προηγούμενη ημέρα φροντίστε να κάνετε stretching. To πιλάτες και η γιόγκα είναι ιδανικές μορφές άσκησης καθώς επίσης και όποιες ασκήσεις τραβούν τους ώμους πίσω και τραβούν μέσα τους κάτω κοιλιακούς. Θυμηθείτε όμως πως αργότερα θα χρειαστείτε και κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης. Τα μοντέλα αγαπούν πολύ το pilates και την γιόγκα και για αυτό το σώμα τους δεν μοιάζει δυνατό.Αντίθετα οι άνδρες που κάνουν περισσότερο ασκήσεις ενδυνάμωσης φαίνονται υπερβολικά  δυναμωμένοι και στρογγυλοί  Το γυναικείο σώμα χρειάζεται την χρυσή τομή ανάμεσα στα δύο. Επίσης ένας περίπατος ή ένα λεμφικό μασάζ απαλλάσσει τα πόδια μας από την ένταση και την κατακράτηση υγρών.

6.
 Κρατήστε το μέτρο. Μην τρώτε και μην γυμνάζεστε υπερβολικά. Μείνετε σε αυτά που ξέρετε εσείς και το σώμα σας. Επίσης μην τρώτε λίγο. Χρειάζεστε ενέργεια για να έχετε την σωστή ευθυτενή στάση σώματος πράγμα που αυτόματα σας κάνει να μοιάζετε ποιο αδύνατες.

7.
 Ενυδατωθείτε. Είναι πολύ σημαντικό  αλλά μην το παρακάνετε.Τα βότανα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τα επίπεδα της ενυδάτωσης σας ενώ ταυτόχρονα βοηθούν στο ξεφούσκωμα και στην πέψη. Επίσης, αν και εννοείται, αποφεύγετε το αλκοόλ.
Πηγή: marieclaire.gr
Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.