5 πράγματα που πρέπει να κάνετε πριν φάτε πρωινό

brekfast

Με αυτές τις κινήσεις θα ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτοι ενέργεια και ευεξία. Μάθετε ποιες είναι και γιατί πρέπει να τις υιοθετήσετε σε καθημερινή βάση.

1. Τραβήξτε τις κουρτίνες…

…το πρωί για να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα. Η έκθεση το πρωί στο φως του ήλιου σας βοηθάει να ξυπνήσετε και σας δίνει ενέργεια, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη ρύθμιση του βιολογικού σας  ρολογιού με αποτέλεσμα να μπορείτε να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα, λένε οι ειδικοί.

2. Κάντε ένα γρήγορο ντους

Μελέτες έχουν δείξει ότι γυρνώντας το διακόπτη στο κρύο όταν κάνετε ντους προς τα τελευταία λεπτά μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να βρεθεί σε εγρήγορση και να σας αναζωογονήσει. Ακόμη συμβάλλει στην αύξηση της πνευματικής εγρήγορσης.

3. Γυμναστείτε

Ειδικά αν θέλετε να χάσετε βάρος το πρωί είναι η ιδανική ώρα της ημέρας να γυμναστείτε. Σύμφωνα με έρευνα από το University Simor Fraser του Καναδά, η πρωινή γυμναστική έχει τεράστια σημασία για το σώμα μας. Συγκεκριμένα, βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού, στη ρύθμιση των ορμονών που ελέγχουν την πείνα και στη μεγαλύτερη απώλεια λίπους.

4. Πιείτε ένα ποτήρι νερό με λίγο λεμόνι

Αν το πρώτο πράγμα που κάνετε κάθε πρωί είναι να ετοιμάσετε καφέ, καιρός είναι να αλλάξετε συνήθειες. Μόλις ξυπνήσετε και σηκωθείτε από το κρεβάτι πιείτε ένα ποτήρι νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι. Θα σας τονώσει λόγω της βιταμίνης C του λεμονιού και θα ενεργοποιήσει το πεπτικό σας σύστημα.

5. Και για πρωινό…

Δοκιμάστε νιφάδες βρώμης. Κάθε φλιτζάνι περιέχει τέσσερα γραμμάρια διαιτητικών ινών και πέντε γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ έρευνα διαπίστωσε ότι οι χωρίς ζάχαρη νιφάδες βρώμης αυξάνουν το αίσθημα της πληρότητας και μειώνουν την επιθυμία για να φάτε πολύ φαγητό την υπόλοιπη ημέρα.

Share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.